پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
کنترل پذیر کردن ۳۰ درصد از اشتراکهای برق در خراسان رضوی

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به رویکرد مناسب توانیر و شرکت در کنترل پذیری مشترکین و استفاده موثر آن در مدیریت بار نقطه ای، تاکنون ۳۰ درصد از اشتراک‌های سه فاز و دیماندی در استان کنترل پذیر شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان سیاح زاده افزود: این میزان معادل کنترل پذیر شدن ۱۶ هزار اشتراک سه فاز عادی و سه هزار مشترک دیماندی کشاورزی استان با پشتیبانی جدی مدیران ستادی و اهتمام همکاران شهرستانها با وجود چالشهای نقدینگی و مسائل اجتماعی است.

وی اظهار داشت: با توجه به مناقصات برگزار شده، کنترل پذیر کردن همه اشتراک های ۳الف، صنعتی خارج از شهرک صنعتی و ادارات ادامه یافته تا بتوان از ثمرات آن علاوه بر مدیریت بار در سال آینده، در کاهش هزینه ها و مخاطرات قرائت حضوری، کاهش تلفات غیر فنی، داده کاوی، وصول مطالبات و بررسی آنلاین پارامترهای شبکه نیز بهره برد.

وی بیان کرد: در این راستا از ابتدای طرح کنترل پذیر کردن مشترکین تاکنون با برگزاری ۳۶ جلسه کمیته عالی کنترل پذیری بار مشترکین و چندین جلسه آموزشی و پیگیری ها و بازدید های حضوری و مجازی از شهرستان ها و ارتباط با تامین کنندگان و شرکت توانیر‌ و همچنین همکاری مناسب بین بخشی در حوزه های مختلف ستاد، تصمیمات مقتضی برای پیشرفت طرح و برطرف کردن چالش ها گرفته شده است.

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ارسال بموقع آمار و گزارشات متنوع، ایجاد زیر ساختهای سیستمی و نرم افزاری فرایند کار، پیگیری کالا، تدوین دستورالعملهای اجرایی و بهره برداری، گارانتی و … از مهمترین اقدامات در جهت بهبود پیشرفت طرح کنترل پذیر کردن مشترکین بوده است.

سیاح زاده بیان کرد: در جهت استفاده موثر از ظرفیتهای ایجاد شده، در نهایت مرکز فهام شرکت توزیع برق خراسان رضوی به عنوان مرکزی برای پایش و مدیریت فرامین قطع و وصل در سال جاری در کنار همه کارهای جانبی خود (از جمله پیگیری رفع مغایرتهای کنتورهای هوشمند، وب سرویس های مختلف، مدیریت تامین و توزیع سیم کارت، ارتباط با تامین کنندگان کنتور و مودم و پیگیری رفع چالشهای تخصصی این حوزه مطابق با اسناد، ارتقای نرم افزارهای mdm، آپدیت کنتورها، پیگیری رفع آفلاینی،انجام تست های استاندارد برای تایید کنتور و مودم های خریداری شده، قرائت و داده کاوی،پیگیری استقرار سرور شهاب جدید و … ) در کنار سایر مجریان پیک بار ، نقش بسیار موثری در مدیریت قطع و وصل مشترکین بویژه بخش کشاورزی و تغییراتی ایفا کرد که ناچارا در برنامه ها ایجاد می شد.

وی اضافه کرد: استفاده از امکانات mdm برای تعرفه بندی و زمانبندی قطع و وصل کنتورهای هوشمند در تعداد کمی از شرکتهای توزیع برق کشور در حال اجراست که در سال جاری کارکنان مرکز فهام با دانش و تخصص و مسئولیت پذیری این مهم را اجرا و همیار شهرستانها در مدیریت بار روزانه هستند.

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ایجاد شیفت موقت عصر و شب برای پاسخگویی در ایام پیک، تکمیل دیتاهای ناقص mdm و پایش، اعمال درخواستهای متفرقه قطع و وصل، همکاری با مجریان طرح در موارد درخواست شده و سعی در اجرای بهترین حالات مدیریت بار کنتورها از مهمترین اقدامات مرکز فهام بوده است.

سیاح زاده اظهار امیدواری کرد، به طور قطع با افزایش روز افزون کنتورهای هوشمند، نقاط کنترل پذیر و رویت پذیر، برآورده کردن سایر انتظارات از این ظرفیت ها و بهبود کمی و کیفی اقدامات، نیاز به تقویت سازمانی مرکز فهام است که با حمایت های همیشگی مدیر عامل، معاون فروش و خدمات مشترکین و سایر مدیران شرکت انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image