پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵
گلایه های کشاورزان سرخس در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی 

در راستای اجرای طرح دیدارهای مردمی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی که در شهرستانهای استان انجام می گیرد، مدیرعامل شرکت یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در مدیریت برق سرخس حضور یافت و با مردم بویژه کشاورزان دیدار کرد که آنان گلایه های خود را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی، در این دیدارها که از روزهای قبل در فضای مجازی و کانال های خبری پرمخاطب شهرستان سرخس اطلاع رسانی انجام شده بود، متقاضیان ملاقات با حضور در مدیریت برق این شهرستان با دکتر “علیرضا خدابنده” دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

جمع کثیری از مراجعه کنندگان برای دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را کشاورزان سرخس تشکیل می دادند که مدیرعامل به همراه معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت با صبر و حوصله گلایه ها و صحبت های آنان در خصوص مدیریت بار در تابستان را شنیده و پاسخ لازم  را دادند.

علاوه بر طرح مشکلات کشاورزان در این دیدارها، تقاضاهایی از قبیل انشعاب خارج از محدوده، توسعه روستایی، جابجایی شبکه، روشنایی معابر روستایی، پرداخت خسارت و…،از سوی مردم مطرح و در همان زمان به آنها رسیدگی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با همراه معاونان خود با مدیر و کارکنان مدیریت برق سرخس نیز نشستی داشتند که در آن تعدادی از کارکنان مسائل و مشکلات خود را بیان کردند. 

اختصاص اعتبار برای بهسازی شبکه آسیب دیده برق در مرزهای سرخس

«سعید شریفی» معاون هماهنگی شهرستان های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه «احمد اسدی» معاون نظارت بر بهره برداری شرکت، شبکه آسیب دیده برق نقاط مرزی سرخس را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

در این بازدید که در حاشیه سفر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی انجام گرفت، دستور اختصاص اعتبار به منظور بهسازی شبکه های فرسوده و در معرض بحران سرخس داده شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

12 + پانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image