پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
۱۱۵ کیلومتر از شبکه سیمی برق بردسکن به کابل تبدیل شد

مدیر برق بردسکن گفت: پارسال شبکه های سیمی در معرض سرقت روستايي در ۵۰ روستا و ۲ شهر انابد و شهرآباد این شهرستان به صورت ۱۰۰ درصد به میزان ۱۱۵ کیلومتر تبدیل به کابل خودنگهدار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جواد رجبی اول افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات انجام گرفته، مدیریت برق بردسکن در سال ۱۴۰۱ به همه اهداف ابلاغی در راستای تحقق نقشه استراتژی و برنامه های تعریف شده در کمیته راهبری این شهرستان دست یافت.

وی به مهمترین طرحهای اجرا شده مدیریت برق بردسکن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مطالبات مسئولان و مردم، اصلاح و بازسازی شبکه های روستایی بود که با حمایت حوزه ستادی بعنوان یکی از مهمترین طرحهای شهرستان در قالب طرح بهارستان و تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار محقق شد.

وی اظهار داشت: پارسال از محل اعتبارات قدرت مانور، عوارض برق و طرح بهارستان در راستای کاهش تلفات شبکه برق در بردسکن، طرحهایی از جمله نصب هشت دستگاه ترانسفورماتور به منظور رفع افت ولتاژ ، تبدیل ۱۱۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل، نصب ۵۰۰ دستگاه سرچراغ گازی و LED در راستای بهبود روشنایی معابر با مشارکت شهرداریها و دهیاریها و با هزینه بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال اجرا شد که میزان اعتبارات هزینه شده در این بخش رشد ۲ برابری نسبت به سال قبل داشت.

مدیر برق بردسکن ادامه داد: در راستای تحقق شعار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مبنی بر “صیانت از محیط زیست و دارایی ها” اجرای طرحهای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در سال ۱۴۰۱ ادامه یافت که در همین راستا شبکه های سیمی در معرض سرقت روستايي در ۵۰ روستا و ۲ شهر انابد و شهرآباد به صورت ۱۰۰ درصد به میزان ۱۱۵ کیلومتر تبدیل به کابل خودنگهدار شد که امید است اجرای این طرح در سال ۱۴۰۲ کامل شود.

اتمام طرح بهارستان در ۱۵ روستا

رجبی افزود: طرح اصلاح و بازسازی شبکه های روستایی این شهرستان از محل اعتبارات طرح بهارستان و عوارض برق به میزان ۵۰ میلیارد ریال برای ۱۵ روستا به اتمام رسید و از محل اعتبارات اصلاح و بهسازی فیدرهای روستایی، ۲۰ کیلومتر از شبکه های اصلی برق این شهرستان با اعتبار هفت میلیارد ریال تقویت شد.

وی بیان کرد: پارسال در بخش تعمیرات و نگهداری از شبکه های برق شهرستان بردسکن بیش از ۷۰ میلیارد ریال طرح تهیه و با همکاری و مشارکت بخشداران و دهیاران روستاها اجرا شد که رضایتمندی مردم و مسئولان را در پی داشت.

وی اضافه کرد: در همین راستا یکی از مهمترین برنامه های اداره بهره برداری و واحد ایمنی مدیریت برق بردسکن رفع حریم شبکه های برق شهرستان بود که با برنامه ریزی انجام گرفته و مجوزهای اخذ شده بیش از ۲ کیلومتر از شبکه های فشار متوسط و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف شهرستان در راستای پیشگیری از حوادث برق گرفتگی رفع حریم شد.

مدیر برق بردسکن ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف این شهرستان در سال ۱۴۰۱، کنترل پیک بار و اجرای برنامه های مدیریت مصرف در ایام اوج مصرف برق بود که این مهم با تعامل و همکاری مشترکین به ویژه مشترکین حوزه های کشاورزی و صنعتی و با انعقاد تفاهم نامه با تمامی مشترکین بزرگ به سرانجام رسید.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع مدیریت پیک بار در سال ۱۴۰۲ و طبق شیوه نامه های ابلاغی با هدف هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم اندازه گیری هوشمند برای مشترکین سه فاز و دیماندی بردسکن در تعرفه های مختلف نصب شد که کمک بسیار خوبی جهت کنترل پیک بار سال جاری خواهد بود.

رجبی ادامه داد: در همین راستا پارسال با نصب هفت دستگاه سکسیونر قابل قطع با قابلیت فرمان پذیری از راه دور، تعداد نقاط اتوماسیون بردسکن از ۳۳ نقطه به ۴۰ نقطه افزایش یافت، لذا در حال حاضر همه نقاط در این شهرستان مانیتورینگ و قابل کنترل از راه دور است و تاثیر قابل توجهی در کاهش زمان خاموشی ها، کاهش تردد اکیپ های عملیاتی و کنترل مصرف در پیک تابستان و زمستان دارد.

وی خاطر نشان کرد: در طول سال ۱۴۰۱ در راستای ارتقای سطح دانش کارکنان مدیریت برق بردسکن، با همکاری دفتر آموزش و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان، دوره های آموزشی متعددی برای کارکنان مدیریت برق بردسکن برگزار شد که مجموع این اقدامات به ارتقای رتبه این مدیریت منجر گردید.



اتمام اجرای طرح GIS فشار ضعیف روستایی

مدیر برق بردسکن اتمام اجرای طرح GIS فشار ضعیف روستایی را از مهمترین نقاط قوت سال ۱۴۰۱ مدیریت برق بردسکن برشمرد و گفت: استقرار نرم افزار مديريت دارايي‌هاي فيزيکي (مداف)، بهبود و ارتقای شاخصهای سیما، اجرای طرح چاوش، اجرای کامل پروژه GIS و تکمیل پروژه اصلاح و بازسازی ساختمان اداری را می توان از دیگر اقدامات مدیریت برق شهرستان بردسکن دانست.

رجبی در تشریح برنامه های امسال مدیریت برق بردسکن اظهار داشت: تعریف طرحها و اقدامات جدید در سطح شهرستان در راستای تحقق نقشه استراتژیک و سند چشم انداز شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با محوریت شعار “تلاش همه برای خاص بودن”، برنامه ریزی برای تحقق شاخصهای طرحهای “سیما” ، “چاوش”، “هوشمند سازی مشترکین” و “تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار” با هدف بهبود و ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین در اولویت برنامه های امسال این مدیریت قرار گرفته است.

وی اجرای برنامه های مربوط به گذر از پیک بار ۱۴۰۲ و فعالیتهای مدیریت مصرف، اجرای ۵S+۱ بویژه در ساختمان اداری، فضاسازی انبار و انبارکها و شبکه های شهری، پیگیری پروژه هوشمند سازی مشترکین و کنتورهای معابر با هدف صحت سنجی میزان مصرف در راستای کاهش تلفات، کنترل مصرف مشترکین در پیک بار، قرائت از راه دور کنتور مشترکین با هدف کاهش خطای انسانی و همچنین ارتقای وضعیت وصول مطالبات را از دیگر برنامه های امسال مدیریت برق بردسکن برشمرد.

مدیر برق بردسکن اظهار داشت: هم اینک اقداماتی از جمله تعویض کنتورهای معیوب و اخذ کسر مصرف در راستای کاهش تلفات و صحت سنجی میزان مصرف مشترکین، ارائه کامل و ۱۰۰ درصدی خدمات به مشترکین در قالب سامانه های غیر حضوری به ویژه از طریق اپلیکیشن برق من ، ارتقاء و بهبود سطح آگاهی مردم و مشترکین در راستای پیشگیری از حوادث برق گرفتگی به ویژه در سطح مدارس این شهرستان در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 + 17 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image