پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
۱۴۷۰ کیلومتر از شبکه سیمی برق در خراسان رضوی به کابل خودنگهدار تبدیل شد

مجری مگا پروژه جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال هزار و ۴۷۰ کیلومتر از شبکه سیمی فشارضعیف در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد که از این مقدار هزار و ۷۷ کیلومتر از پروژه های ذیربط بسته شده است.

به گزارش روابط عمومی، جواد دیباج هدف‌گذاری امسال شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار را ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر ذکر کرد.

مجری مگا پروژه جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: حدود ۶۵ درصد از هزینه اجرای این طرح از محل فروش سیم های مسی و باقی آن از محل منابع داخلی شرکت تامین می شود.

دیباج ادامه داد: هزینه اجرای هر کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال جاری است که هر سال این رقم روند افزایشی داشته است.

وی بیان کرد: چشم انداز اتمام طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شرکت توزیع برق خراسان رضوی سال ۱۴۰۴ است که در صورت تحقق هدف امسال و اتمام ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر در سال آینده، سه هزار کیلومتر دیگر برای سال ۱۴۰۴ باقی می ماند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۸ مهر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image