پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای برق روستایی خراسان رضوی جذب شد

مجری طرح های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال از مجموع ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار عمرانی شرکت شامل برق روستایی، مسکن، نواحی صنعتی، مرزی و عشایری، ۱۵۷ میلیارد تومان جذب و ۱۴ میلیارد تومان باقی مانده که در حال جذب است.

به گزارش روابط عمومی، هادی مهدی زاده افزود: اعتبار باقی مانده شامل سه میلیارد تومان برقرسانی به یک ناحیه صنعتی و ۱۱ میلیارد تومان مربوط به کد پروژه های روستایی در همه مدیریتهای برق شهرستانها است.

وی بیان کرد: براساس سیاستگذاری انجام گرفته، مقرر شده است که اعتبارات عمرانی روستایی صرف خرید و تعویض تابلوهای فرسوده روستایی شود و شهرستانهایی که تخصیص اعتبار متوسطی دارند، علاوه بر تعویض تابلوهای فرسوده، چراغ های LED را نیز به عملکرد خود اضافه نمایند.

مجری طرح برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تعداد اندکی از مدیریتهای برق شهرستانها بنا بر موافقت نامه هایی که با فرمانداریها داشتند، از اعتبارات خاص برای تامین برق سایتهای مسکن مهر و توسعه روستایی برخوردار هستند که دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت این اعتبارات را به زودی به آنها ابلاغ خواهد کرد، در این راستا طرحها تهیه شده و فرآیند مناقصات در حال برگزاری است.


وی مهلت قانونی جذب اعتبارات بخش روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را پایان شهریور ماه امسال ذکر و تاکید کرد: لازم است مدیران برق شهرستانها مستندهایی برای هزینه اعتبارات در بخشهای مختلف تهیه و برای ارایه به دستگاههای نظارتی مانند توانیر و … آماده نمایند.

مهدی زاده اظهار داشت: در راستای جذب بهتر اعتبارات عمرانی برای سال ۱۴۰۲ درخواست می شود با کمک ماتریس برنامه ریزی که بر نقاط قوت و ضعف ، فرصتها و تهدیدها تاکید دارد، از نقاط قوت کارکنان حوزه مهندسی و نظارت شهرستانها که نیروی انسانی متعهد و باانگیزه هستند، برای رفع نقاط ضعف بهره گرفته شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image