پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
۲۰ میلیارد تومان صرف اجرای طرحهای مدیریت برق خلیل آباد شد

مدیر برق خلیل آباد گفت: امسال ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان صرف طرحهای مختلف این مدیریت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حسین صادقی پور در مراسم جشنی که همزمان با اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز با حضور مسئولان در محل این مدیریت با حضور معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد، به تشریح طرحهای اجرا شده در سال جاری پرداخت.

وی گفت: ۱۰ میلیارد تومان از این اعتبارات صرف اجرای طرح بهارستان، توسعه برق روستایی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار روستایی، بهسازی شبکه روشنایی معابر شده است.

مدیر برق خلیل آباد اظهار داشت: ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیز برای اجرای طرح های توسعه و بهسازی شبکه برق شهری، تبدیل شبکه سیمی شهری به کابل خودنگهدار و بهسازی شبکه روستایی معابر شهری هزینه شده است.

صادقی پور اضافه کرد: توسعه زیرساختهای شبکه برق شامل نصب کلیدها و تاسیسات هوشمندسازی و اتوماسیون برق، افزایش تاب آوری شبکه در مجموع با اعتبار ۵.۵ میلیارد تومان انجام گرفته است.

در ادامه این مراسم از پاسداران و جانبازانی که در برگزاری دوره های آموزشی پدافندی و بصیرت افزایی مدیریت برق خلیل آباد، همکاری و همراهی لازم را در حوزه برق شهرستان در طول سال داشتند، تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هجده − چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image