پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲
۲۲۴ فرآیند در سامانه جامع ERP شرکت توزیع برق خراسان رضوی ایجاد شد

مجری پروژه ERP شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از زمان پیاده سازی سامانه جامع ERP (مدیریت برنامه‌ریزی منابع سازمانی) در این شرکت تاکنون ۲۲۴ فرآیند مشتمل بر ۶ هزار و ۲۰ فرم ورودی و ۸۲۰ عنوان گزارش ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی، حمیدرضا ابریشمی در نشستی با اعضای کمیته بررسی و ارزیابی نرم افزارهای منابع سازمانی (ERP) توانیر که در محل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و با حضور مدیران منتخب دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات از شرکتهای اقماری توانیر و اعضای هیات مدیره شرکت “آتراویژن” برگزار شد، افزود: در مجموع از زمان پیاده سازی سامانه مزبور تاکنون ۸۴ هزار نفر – ساعت از کارکنان شرکت توزیع برق استان و ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر – ساعت از کارشناسان آتراویژن در این پروژه همکاری کرده اند. 

مجری پروژه ERP شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی درباره روش مدیریت پروژه ERP در فازهای طراحی، پیاده سازی و استقرار توضیحاتی ارایه داد و بر رعایت زمان طلایی استقرار سیستم ERP  با توجه به تغییرات انگیزشی کارکنان تاکید کرد. 

“ابوالفضل بیگی” قائم مقام پروژه ERP در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست به ارائه نرم افزار و کارهای انجام شده در شرکت پیرامون پروژه مزبور پرداخت و بخشی از کارهای انجام شده در این نرم افزار را برای اعضای کمیته بررسی و ارزیابی نرم افزارهای منابع سازمانی توانیر ارائه داد. 

نمایندگان و اعضای هیات مدیره شرکت آتراویژن هم در این نشست به تشریح زیرساخت و امکانات و ابزارهای فریم ورک نرم افزاری ساخته شده با نام تجاری “اورکا” پرداختند.

در پایان این نشست حاضرین بر لزوم انجام برخی از اقدامات لازم برای آماده سازی سازمان در راستای همکاری و پذیرش سامانه ERP تاکید کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

12 + 16 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image