پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
۳۲۰ میلیارد ریال طرح اصلاح و تقویت شبکه برق در بردسکن اجرا شد

مدیر برق بردسکن گفت: در ۶ ماهه نخست امسال از محل اعتبارات قدرت مانور، عوارض برق و طرح بهارستان (اصلاح و بهسازی شبکه روستایی) و در راستای کاهش تلفات شبکه برق، طرحهایی در مجموع با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جواد رجبی افزود: از جمله این طرحها نصب هشت دستگاه ترانسفورماتور در راستای رفع افت ولتاژ ، اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده هفت روستا در قالب طرح بهارستان، تبدیل ۶۵ کیلومتر شبکه های سیمی به خودنگهدار در معرض سرقت و نیاز به افزایش سطح مقطع، نصب ۱۵۰ دستگاه سرچراغ گازی و ال.ای.دی در راستای بهبود روشنایی معابر با مشارکت شهرداری ها و دهیاری ها با هزینه بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال اجرا شد. 
وی بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مسئولان و مردم اصلاح و بازسازی شبکه های روستایی بود که با حمایتهای حوزه ستادی در قالب طرح بهارستان و تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار به سرانجام رسید، در این راستا اصلاح و بهسازی شبکه برق هفت روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به اتمام رسید که گام بلندی در جهت اصلاح و بازسازی شبکه های روستایی بود.
رجبی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مبنی بر “صیانت از محیط زیست و دارایی ها” اجرای طرحهای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ ادامه یافت که در همین راستا شبکه های سیمی در معرض سرقت روستايي در ۱۰ روستا و به صورت ۱۰۰ درصدی به میزان ۶۵ کیلومتر تبدیل به کابل خودنگهدار شد که امید است در پایان سال این طرح به صورت کامل در سطح شهرستان به اتمام رسد.
مدیر برق بردسکن گفت: در بخش تعمیرات و نگهداری از شبکه های برق این شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد ریال طرح تهیه و با همکاری و مشارکت بخشداران و دهیاران روستاها اجرا شد که رضایتمندی مردم و مسئولان را در پی داشت.
رجبی افزود: در همین راستا یکی از مهمترین برنامه های اداره بهره برداری و واحد ایمنی مدیریت برق بردسکن، رفع حریم شبکه های برق این شهرستان بود که با برنامه ریزی انجام گرفته و مجوزهای اخذ شده بیش از یک کیلومتر از شبکه های فشار متوسط و ۵۰ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف شهرستان در راستای پیشگیری از حوادث برق گرفتگی رفع حریم شد.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف مدیریت برق بردسکن در سال ۱۴۰۲، کنترل اوج بار و اجرای برنامه های مدیریت مصرف در ایام اوج مصرف برق است که این مهم با تعامل و همکاری مشترکین به ویژه مشترکین حوزه های کشاورزی و صنعتی و با انعقاد تفاهم نامه با تمامی مشترکین بزرگ شهرستان به سرانجام رسید.
مدیر برق بردسکن گفت: با توجه به اهمیت موضوع مدیریت اوج بار در سال ۱۴۰۲ و طبق دستورالعمل های ابلاغی با هدف هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین بیش از ۱۰۰ دستگاه لوازم اندازه گیری هوشمند برای مشترکین سه فاز و دیماندی این شهرستان در تعرفه های مختلف نصب شد که کمک بسیار خوبی جهت کنترل پیک بار در ادامه راه خواهد بود.
وی اظهار کرد: امسال با نصب چهار دستگاه سکسیونر قابل قطع با قابلیت فرمان پذیری از راه دور، تعداد نقاط اتوماسیون شبکه برق بردسکن از ۴۰ نقطه به ۵۱ نقطه افزایش یافته است که در حال حاضر همه نقاط مانیتورینگ و قابل کنترل از راه دور است و تاثیر قابل توجهی در کاهش زمان خاموشی ها، کاهش تردد اکیپ های عملیاتی و کنترل مصرف در پیک تابستان و زمستان داشته است.
رجبی خاطر نشان کرد: امسال در راستای ارتقای سطح دانش کارکنان مدیریت برق بردسکن، با همکاری دفتر آموزش و مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان، دوره های آموزشی متعددی برای کارکنان مدیریت برق بردسکن برگزار شد که مجموع این اقدامات به ارتقای رتبه این شهرستان انجامید.
مدیر برق بردسکن ادامه داد: تعریف پروژه ها و اقدامات جدید در سطح این شهرستان در راستای تحقق نقشه استراتژیک و سند چشم انداز شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با محوریت شعار “تلاش همه برای خاص بودن”، برنامه ریزی در جهت تحقق شاخصهای طرحهای “سیما” ، “چاوش”، “هوشمند سازی مشترکین” و “تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار” با هدف بهبود و ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین در اولویت برنامه های ۶ ماهه دوم سال این مدیریت قرار گرفته است.
رجبی، پیگیری برنامه های مربوط به پیک بار زمستان ۱۴۰۲ و گذر موفقیت آمیز از آن، اجرای نظام آراستگی ۵s+۱ در همه بخشهای شرکت بویژه ساختمان اداری، فضاسازی انبار و انبارکها و شبکه های برق شهری، پیگیری تکمیل طرح هوشمند سازی مشترکین و کنتورهای معابر با هدف صحت سنجی میزان مصرف در راستای کاهش تلفات، کنترل مصرف مشترکین در اوج بار، قرائت از راه دور مشترکین با هدف کاهش خطای انسانی و همچنین ارتقای وضعیت وصول مطالبات را از برنامه های امسال مدیریت برق بردسکن برشمرد.
مدیر برق بردسکن گفت: هم اینک اقداماتی از جمله تعویض کنتورهای معیوب و اخذ کسر مصرف در راستای کاهش تلفات و صحت سنجی میزان مصرف مشترکین، ارائه کامل و ۱۰۰ درصدی خدمات به مشترکین در قالب سامانه های غیرحضوری بویژه از طریق اپلیکیشن “برق من”، ارتقاء و بهبود سطح آگاهی مردم و مشترکین در راستای پیشگیری از حوادث برق گرفتگی به ویژه در سطح مدارس شهرستان به جد در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 − چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image