پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
۴۰۰ میلیارد ریال طرح برق ویژه هفته دولت در بردسکن بهره برداری شد

مدیر برق بردسکن گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۴۰ طرح برق رسانی، اصلاح و بازسازی شبکه، هوشمندسازی و رفع افت ولتاژ شبکه های برق با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، جواد رجبی اول ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: اصلاح و بازسازی شبکه های فشار ضعیف شهری و روستایی در قالب دو طرح “بهارستان” و “تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار” از جمله مهمترین طرحهای قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان هستند.

وی بیان کرد: تقویت و تبدیل بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار در ۲ شهر و بیش از ۷۰ روستای این شهرستان طی ۲ سال استقرار دولت مردمی انجام گرفته است.

مدیر برق بردسکن گفت: همچنین بهسازی و مقاوم سازی شبکه توزیع در بیش از ۵۰ روستای این شهرستان در قالب طرح بهارستان انجام شده است.

رجبی بیان کرد: نصب ترانسفورماتور در راستای رفع افت ولتاژ مشترکین شهری و روستایی، اصلاح و بازسازی کامل شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف اعم از تعویض و جابجایی پایه ها برای آزادسازی معابر، تقویت شبکه های تکفاز به سه فاز و نصب بیش از ۵۰۰ دستگاه سرچراغ LED در سطح شهرها و روستاهای شهرستان‌ از دیگر طرحهای آماده بهره برداری در هفته دولت در بردسکن است.

وی با اشاره به اهمیت استقرار شبکه توزیع هوشمند از افزایش نقاط اتوماسیون و هوشمندسازی ۵۰ نقطه از شبکه توزیع برق شهرستان بردسکن در راستای “کاهش خاموشی ها و افزایش قابلیت اطمینان شبکه” و همچنین هوشمندسازی مشترکین در بیش از ۷۰۰ نقطه خبر داد.

رجبی اول گفت: استقرار شبکه سبز با تبدیل شبکه های سیمی و گسترش استفاده از کابل خودنگهدار منجر به رفع حریم های خطرناک در نقاط شهری و روستائی شده است.

وی ادامه داد: همچنین مقاوم سازی شبکه در مسیر سیلاب و بازسازی شبکه های فرسوده در راستای افزایش تاب آوری از طریق تقویت و جابجایی شبکه به ویژه در منطقه عشایری بخش انابد از این شهرستان انجام گرفته که قابل ارائه در هفته دولت است.

مدیر برق بردسکن در انتها از همکاری تمامی مشترکان در برنامه های پاسخگویی بار تابستان جاری به ویژه مشترکان کشاورزی، صنعتی و اداری این شهرستان قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ شهریور ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۴ شهریور ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image