پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶
۷۰۴ انشعاب برق غیرمجاز در خراسان رضوی جمع آوری شد

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۷۰۴ انشعاب برق غیرمجاز از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در راستای حذف مصارف خارج از کنتور در این استان شناسایی و جمع آوری شده است.

به گزارش روابط عمومی، علی مرادی گلستانی افزود: ۹۰ میلیارد ریال از این محل خسارت به شرکت توزیع برق خراسان رضوی وارد شده که تاکنون ۱۹ میلیارد ریال خسارت ناشی از انشعابهای غیرمجاز و دستکاریها در این بخش وصول شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۲۲ هزار و ۳۵۳ بازرسی از مشترکین سه فاز و دیماندی توزیع برق خراسان رضوی انجام گرفته است که با توجه به هدفگذاری این بخش مبنی بر بازرسی از ۶۶ درصد مشترکین دیماندی، میزان پیشرفت ۷۶ درصدی در این بخش محقق شده است.

گلستانی اظهار کرد: امسال مشترکین برق ولتاژ اولیه خراسان رضوی نیز به تعداد ۴۹۴ مورد توسط گروه های بازرسی شهرستانی و ستادی شرکت توزیع برق استان بررسی شدند.

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین که یکی از اهداف اصلی وزارت نیرو است، طی ۲ سال گذشته چهار هزار و ۷۰۰ تابلوی دیماندی فرمان پذیر هوایی و ۱۰ هزار و ۸۰۰ تابلوی سه فاز هوایی در استان نصب شده که صرفه جویی ۴۵۱ میلیارد ریالی به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای هدف مزبور با اقداماتی از جمله نگهداری و تعمیرات به علت حذف فونداسیون، کاهش ابعاد تابلو، کوتاه شدن زمان اجرای عملیات نصب، کاهش دسترسی به تابلو از لحاظ برخوردهای احتمالی، کاهش انشعابات برق غیر مجاز و حذف ورود حیوانات به داخل تابلو در حوزه مشترکین خراسان رضوی، ۴۰ میلیارد ریال صرفه جویی در پی داشته است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۴ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 + یازده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image