در راستای نقشه استراتژی شرکت و جاری سازی استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی و انتخاب افراد شایسته در پستهای مدیریتی، دفتر آموزش و برنامهریزی نیروی انسانی فراخوان دعوت به همکاری جهت تصدی پست “رئیس اداره درمان و رفاه” را اعلام میدارد. از متقاضیانی که واجد شرایط ذیل هستند دعوت میشود با مراجعه به سایت شرکت، فرم ثبتنام را تکمیل و به ایمیل گفته شده ارسال نمایند.
شرح وظایف پست رئیس اداره درمان و رفاه:
نظارت بر تهيه ، تدوين و اجراي دستورالعمل هاي رفاهي از جمله : دستورالعمل خدمات و تسهيلات رفاهي( شامل : تهيه ي ليست جهت پرداخت كمك هاي غير نقدي به كاركنان ، بازنشستگان و … ، اقدام جهت پرداخت كمك هزينه هاي فوت و ازدواج و كادوي ازدواج ، تهيه ي ليست تاييدشده ي كلاس هاي تابستاني و طرح اوقات فراغت فرزندان و … . ) ، دستورالعمل صندوق رفاه كاركنان ( شامل : تعيين اولويت و تعيين امتياز جهت پرداخت انواع وام ها ) تهيه ي ليست مشمولين دريافت پاداش تحصيلي ، دستورالعمل استفاده از امكانات خانه هاي سازماني و تعيين امتيازات متقاضيان سکونت در منازل سازماني و نحوه ي عضويت در تعاوني هاي مسكن و مصرف و … بر اساس دستورالعمل هاي مصوب و بخشنامه هاي ابلاغي به منظور تامين نيازهاي رفاهي و خدمات درماني؛
بررسي و مطالعه ي مسائل و موضوعات رفاهي کارکنان در زمينه هاي بهداشت و درمان ، تعاوني ها ، باشگاه هاي ورزشي و تفريحات سالم و سفرهاي تفريحي و زيارتي و ساير موارد مشابه به منظور تهيه ي طرح هاي مناسب و پيشنهاد به مقامات مافوق؛
نظارت و همکاري در امور مربوط به خدمات پزشکي ، دندانپزشکي ، آزمايشگاهي و مشاوره ي پزشکي به منظور رفع نياز پرسنل و خانواده ي آنان در چهارچوب قراردادهاي منعقد؛
برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم در خصوص بهره گیری مناسب کارکنان شرکت و خانواده هاي آنها از بيمارستان ها ، مهمانسراها ، باشگاه هاي ورزشي ، برنامه هاي فرهنگي و هنري و ساير محيط هاي سالم تفريحی؛
برنامه ريزي و تهيه ي جدول زمانبندي انجام فعاليت ها و اقدامات رفاهي- انگيزشي و ورزشي جهت استفاده ي هر چه بهتر و مطلوب تر کارکنان و خانواده ي آنان از خدمات رفاهی؛
حصول اطمينان از حسن اجراي وظايف کارکنان تابع از طريق اعمال نظارت مستقيم بر کار آنها؛
تشکيل جلسات کميته رفاه ( کميته وام ) شرکت و نظارت بر تشکيل مستمر کميته هاي فرعي رفاه واحدهاي تابعه؛
بررسي و شناسائي خدمات بيمه اي جديد متناسب با نيازهاي شرکت و پيشنهاد به مقام مافوق؛
نظارت بر اجراي طرح هاي رفاهي و قراردادهاي بيمه اي در واحدهاي مختلف شرکت و ارزشيابي آنها و مشخص کردن تنگناها و نارسايي ها و کوشش در جهت ايجاد راه حل هاي مطلوب؛
بررسي صورت جلسات کميته هاي فرعي رفاه واحدهاي تابعه و نيز موارد تقاضا در حوزه ي ستادي و جمع بندي مطالب و درخواست ها و طرح پيشنهادات و گزارشات در كميته ي اصلي رفاه شركت؛
پيگيري انعقاد يا تمديد قراردادهاي بيمه اي در رابطه با كاركنان و مسؤوليت هاي مدنی؛
ارائه راهکارهای بهبود روشها و تدوين و به روز رسانی دستورالعمل ها و روش های اجرايی و فرآيندهای انجام کار در حوزه تحت نظارت و نظارت بر حسن اجرای آنها.
مهارتهای مورد نیاز:
انجام روشها و فنون حل مسأله، توانایی گزارشنویسی و گزارشدهی، مدیریت زمان، توانایی تمرکز در کار و توجه به جزئیات، توانایی جسمی و روحی مناسب، قدرت تجزیه و تحلیل، رازداری، روحیه جمعی، توانایی برقراری ارتباط مؤثر، توانایی کار با رایانه (مهارتهای هفت گانه) و نرمافزارهای اداری.
شرایط ثبتنام:
دارا بودن حداقل ۴ سال سابقه کاری در شرکت (قرارداد دائم)؛
دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر (رشتههای تحصیلی: مدیریت، بیمسنجی، بیمه، آمار، علوم تربیتی، برنامهریزی آموزشی، آموزش و بهسازی منابع انسانی، حقوق، مهندسی صنایع)
کسب حداقل ۸۵% نمره ارزیابی عملکرد در دو سال اخیر؛
متقاضیان محترم می توانند فرم ثبت نام را از لينك زير دريافت نموده و پس از تكميل، به ايميل Farakhan@kedc.ir ارسال نماييد.
فرم ثبت اطلاعات متقاضیان (مهلت ثبت نام ۱۴۰۰/۰۷/۰۷)
اخبار مربوط به فراخوان
اطلاعیه شماره ۱ – اطلاعات آماري شركت كنندگان در فراخوان
با توجه به اتمام مهلت ثبتنام در فراخوان شماره ۷ جهت تصدي پست “رئیس اداره درمان و رفاه”، اطلاعات آماري شركت كنندگان در اين فراخوان به شرح ذيل اعلام مي گردد:
تعداد نفرات متقاضی
۴
جنسیت
آقا
۳
خانم
۱
مقطع تحصیلی
کارشناسی
۱
کارشناسی ارشد
۲
دکترا
۱
محل خدمت متقاضیان
شرکتهای دولتی صنعت آب و برق
–
شرکتهای غیردولتی صنعت آب و برق
۴
بخش دولتی
–
بخش خصوصی
–
اشتراک
گذاری
تاریخ بروز رسانی:
۱۳ دی ۱۴۰۰ |
نویسنده:
حسین عباسی عباسی