سوال 1- براي تغيير تعرفه انشعاب برق از كجا بايد شروع كرد؟ جواب 1- گام نخست، ثبت درخواست الكترونيك در اپليكيشن و يا وبسايت دست داشتن شناسه قبض انشعاب مورد نظر مي باشد. سوال 2- اگر در مورد اين خدمت ابهام داشتم از كجا مشاوره بگيرم؟ جواب 2- در صورت نياز به مشاوره، مي توانيد با سامانه خدمات تلفني شركت توزيع برق مربوطه سوال 3- مدارك مورد نياز چيست؟ جواب 3- بسته به نوع تعرفه انشعاب، مدارك تفاوت دارند. ليكن مدارك اصلي عبارتند از: پروانه بهره برداري واحد صنعتي، پروانه چاه آب، پروانه ساختمان سوال 4- شناسه قبض انشعاب برق را از كجا بايد پيدا كنم؟ جواب 4- شناسه قبض انشعاب در پيامك هاي قبض برق، بصورت مستمر ارسال مي گردد. همچنين برچسب مشخصات انشعاب در محل تابلو كنتور برق نصب شده است كه حاوي شناسه قبض انشعاب برق مي باشد. در صورت عدم دسترسي به موارد بالا، شناسه قبض همسايه خود را اخذ نموده با سامانه خدمات تلفني شركت توزيع تماس بگيريد. سوال 5- آيا تغيير تعرفه نيازمند بازديد از محل مي باشد؟ جواب 5- بله. به منظور تطبيق شرايط محل مصرف برق با مجوزات ارائه شده، توسط كارشناس شركت توزيع برق از محل انشعاب بازديد به عمل خواهد آمد.