پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۱/۷/۱۲

عنوان خدمت:

رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Examining the request to review the bills of the subscribers of electricity distribution companies

:Service Title

شرح خدمت:

Description of service:

مشترکین می توانند به منظور بررسی صورت¬حساب، درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند تا موارد جهت صحیح یا غلط بودن صورتحساب صادره بررسی گردد و در صورت وارد بودن درخواست، قبض اصلاح گردد.

Subscribers can register their request in absentia in order to check the invoice, so that the items can be checked for the correctness or incorrectness of the issued invoice, and if the request is received, the bill will be corrected.


متوسط زمان ارائه خدمت

واحد پاسخگو

شماره تماس واحد پاسخگو

دفتر فروش انرژی و وصول مطالبات

1521


مدارک لازم

نحوه ارائه خدمت

مستندات خدمت

فرآيند خدمت

سوالات متداول (FAQ)

سوال 1 - نحوه محاسبه برق مصرفی مشترک چگونه است؟
با توجه به دستورالعمل تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها (ابلاغ شده از طرف وزارت نیرو در سال 93)
سوال 2: گزینه انتخاب در صورت حسابها به چه مفهومی است ؟
جواب 2: گزینه در واقع انتخابی است برای نرخهای دیماند و انرژی نصرفی بدین صورت که مشترک بر اساس رفتار مصرفی برق خود در بازه های زمانی یکسال می تواند تعیین کند که نرخ انرژی بالا و یا دیماند بالای پرداخت نماید بری مثال در مواردی که کارخانه در چند ماه از سال بدلایلی مصرفی کلی داشته باشد و یا بدون مصرف باشد مشترک می تواند برای آن مقاطع زمانی تقاضای گزینه ۱ و یا ۳ بنماید تا نرخ دیماند کمتری را پرداخت نماید و پس از سپری شدن زمان فوق و عوض شدن رفتار مصرفی کارخانه می تواند مجدداً گزینه ۱ را انتخاب نماید.
سوال 3: مدارک مورد نیاز برای درخواست بررسی صورت حساب؟
جواب 3: آخرین قبض یا رسید پرداختی و قبض دارای مشکل
سوال 4: درصورتیکه به مبلغ قبض صادره اعتراض داشته باشیم چه مراحلی طی می شود؟
جواب4: پس از ثبت درخواست ، کارشناسان شرکت موارد ذیل را چک کرده و نسبت به تایید یا اصلاح قبض اقدام می کنند: - چک کردن قرائت صحیح کنتور - مصارف دوره قبل - تست کنتور
سوال5: در صورتیکه به تعرفه یا به بدهی قبلی اعتراض داشته باشیم چه مراحلی طی می شود؟
جواب 5: تعرفه : پس از ثبت درخواست در صورتیکه نوع تعرفه در قبض اشتباه درج شده باشد اصلاح می گردد . بدهی: بدهی قبلی مشترک مورد بررسی قرار گرفته و پس از بررسی نسبت به تایید یا اصلاح قبض اقدام می شود.

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۳۸۹۳۷۲۷۰ ۰۵۱ رایانامه: info@kedc.ir پیام رسان ایتا: eitaa

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image