پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۱/۴/۲

عنوان خدمت:

اعلام بدهی بر اساس خوداظهاری مصرف برق مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Debt declaration based on self-declaration of electricity consumption of subscribers of power distribution companies

:Service Title

شرح خدمت:

Description of service:

در این خدمت مشترکان در مواردی مثل قرائت در بسته می‌توانند با قرائت کنتور و وارد کردن میزان برق مصرفی برای مصارف خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف (تجاری) نسبت به ثبت مصرف، محاسبه صورتحساب خود و دریافت صورتحساب و شناسه قبض و شناسه پرداخت اقدام نمایند. تذکر: قبض ارائه شده براساس خود اظهاری مشترک، علی الحساب بوده و به منزله تسویه کامل نمی باشد.

This service enables customers including residential, general, agricultural, industrial and others (commercial) to report their electricity consumption by themselves (due to different reasons such as absence of the residents during the meter reading days), calculate their bills and finally receive the bill and pay ID. Note: Received bills based on customer's self-report is an "on-account bill" and is not considered as full payment.


متوسط زمان ارائه خدمت

واحد پاسخگو

شماره تماس واحد پاسخگو

دفتر فروش و وصول مطالبات

1521


مدارک لازم

نحوه ارائه خدمت

مستندات خدمت

فرآيند خدمت

سوالات متداول (FAQ)

سوال 1- آیا می توان به جای خواندن و درج رقم کنتور، تصویر آن را در اپلیکیشن بارگذاری کرد؟
جواب 1- بله، مشترک می تواند در مرحلۀ ثبت ارقام کنتور، با استفاده از گزینۀ تصویر کنتور و برداشت عکس از کارکرد کنتور، میزان مصرف خود را ثبت کند.
سوال 2- آیا در صورت خوداظهاری، قبض میان دوره برای مشترک صادر می شود؟
جواب 2- خیر. با اعلام رقم کنتور از سوی مشترک، صورتحساب به روز از مصرف دورۀ قبل تا رقم جدید برای او صادر می شود اما به عنوان صورتحساب قطعی در سوابق مشترک درج نمی شود.
سوال 3- آیا در صورت خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت آن در اپلیکیشن برق من ثبت می شود؟
جواب 3- بله، مبلغ پرداخت شده در سوابق پرداخت درج می شود.
سوال 4- چگونه می توانم رقم میزان مصرف برق را قرائت و درج نمایم؟
جواب 4- با ورود به اپلیکیشن برق من در بخش خوداظهاری قرائت کنتور، راهنمای قرائت کنتور قابل دریافت است.
سوال 5- در صورتی که پس از خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت در اپلیکیشن درج نشود، از چه طریق می توان این موضوع را پیگیری نمود؟
جواب 5- مشترکان می توانند با ثبت تیکت در بخش پرسش و پاسخ مسئلۀ مورد نظرشان را پیگیری کنند.

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۳۸۹۳۷۲۷۰ ۰۵۱ رایانامه: info@kedc.ir پیام رسان ایتا: eitaa

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image