سوال 1- آیا می توان به جای خواندن و درج رقم کنتور، تصویر آن را در اپلیکیشن بارگذاری کرد؟ جواب 1- بله، مشترک می تواند در مرحلۀ ثبت ارقام کنتور، با استفاده از گزینۀ تصویر کنتور و برداشت عکس از کارکرد کنتور، میزان مصرف خود را ثبت کند. سوال 2- آیا در صورت خوداظهاری، قبض میان دوره برای مشترک صادر می شود؟ جواب 2- خیر. با اعلام رقم کنتور از سوی مشترک، صورتحساب به روز از مصرف دورۀ قبل تا رقم جدید برای او صادر می شود اما به عنوان صورتحساب قطعی در سوابق مشترک درج نمی شود. سوال 3- آیا در صورت خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت آن در اپلیکیشن برق من ثبت می شود؟ جواب 3- بله، مبلغ پرداخت شده در سوابق پرداخت درج می شود. سوال 4- چگونه می توانم رقم میزان مصرف برق را قرائت و درج نمایم؟ جواب 4- با ورود به اپلیکیشن برق من در بخش خوداظهاری قرائت کنتور، راهنمای قرائت کنتور قابل دریافت است. سوال 5- در صورتی که پس از خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت در اپلیکیشن درج نشود، از چه طریق می توان این موضوع را پیگیری نمود؟ جواب 5- مشترکان می توانند با ثبت تیکت در بخش پرسش و پاسخ مسئلۀ مورد نظرشان را پیگیری کنند.