پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۴/۸

عنوان خدمت:

اصلاح اطلاعات مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Correction of subscriber information of power distribution companies

:Service Title

شرح خدمت:

Description of service:

درخواست اصلاح اطلاعات

Request information correction


متوسط زمان ارائه خدمت

واحد پاسخگو

شماره تماس واحد پاسخگو


مدارک لازم

نحوه ارائه خدمت

مستندات خدمت

فرآيند خدمت

سوالات متداول (FAQ)

سوال 1- از چه درگاه هايي مي شود ثبت نام کرد؟
جواب 1- اپليکيشن برق من/ ساپا (سايت)/ دفاتر پيشخوان دولت/ سامانه ارائه خدمات غير حضوري 1521
سوال 2- چه مدارکي براي ارائه خدمت مورد نياز است؟
جواب 2- مدارک هويتي- اسناد مالکيت محل
سوال 3- براي دريافت خدمت آيا نياز به واريز هزينه مي باشد؟
جواب 3- خير- يکي از خدماتي مي باشد که در شرکت هاي توزيع نياز به واريز هزينه نمي باشد
سوال 4- مدت و متوسط زمان ارائه خدمت در سطح توزيع به چه ميزان مي باشد ؟
جواب 4- از زمان ثبت درخواست ارائه خدمت به مدت 2 روز مي باشد
سوال 5-آيا نيازي به مراجعه و پيگيري حضور مي باشد؟
جواب 5- خير

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۳۸۹۳۷۲۷۰ ۰۵۱ رایانامه: info@kedc.ir پیام رسان ایتا: eitaa

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image