1- چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟ جواب 1: از طریق اپلیکیشن برق من - مراجعه به دفاتر پیشخوان 2- مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟ جواب 2: تکمیل فرم درخواست -ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده 3- می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟ جواب 3: از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور، شناسه قبض خود را ثبت نمایند. 4- در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟ جواب 4: باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید. 5- در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟ جواب 5: در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق