پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۹/۱۴

عنوان خدمت:

تست و تعویض کنتور مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Testing and replacing meters of electricity distribution companies

:Service Title

شرح خدمت:

Description of service:

در این خدمت، مشترکین برای آزمایش یا تعویض کنتور درخواست خود را ثبت می نمایند.

According to this service, customers can request for testing their electricity meters and in case of failure, the meter will be replaced.


متوسط زمان ارائه خدمت

واحد پاسخگو

شماره تماس واحد پاسخگو

واحد مشترکین

1521


مدارک لازم

نحوه ارائه خدمت

مستندات خدمت

فرآيند خدمت

سوالات متداول (FAQ)

1- چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟
جواب 1: از طریق اپلیکیشن برق من - مراجعه به دفاتر پیشخوان
2- مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟
جواب 2: تکمیل فرم درخواست -ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده
3- می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟
جواب 3: از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور، شناسه قبض خود را ثبت نمایند.
4- در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟
جواب 4: باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید.
5- در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟
جواب 5: در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۳۸۹۳۷۲۷۰ ۰۵۱ رایانامه: info@kedc.ir پیام رسان ایتا: eitaa

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image