سوال 1: دستور العمل و نقشه هاي ارائه شده تا چه مدت اعتبار دارند؟ جواب 1: با توجه به آنلاين بودن سامانه و بانك اطلاعاتي آن ، اطلاعات ارائه شده تا زمان وجود در سامانه معتبر مي باشند. سوال 2: چنانچه مشخصات فني تجهيز از سامانه دريافت گردد و سپس در حين ساخت تجهيزات، مشخصات تغيير نمايد وضعيت به چه صورت خواهد بود؟ جواب 2:اگر تجهيزات به مرحله اي از توليد رسيده باشند كه تغيير امكان پذير نباشد ،توليد كننده يا مصرف كننده 2 ماه فرصت جهت فروش و يا بهره برداري از تجهيز را خواهند داشت و پس از آن مشخصات فني جديد ملاك خواهد بود سوال 3:چرا مشخصات فني تجيهز مورد نظر در سامانه نمايش داده نمي شود؟ جواب 3: مشخصات فني و دستورالعمل هاي ساخت كه نياز به ويرايش دارند ، از دسترس عموم خارج و پس از ويرايش مجدداً در دسترس قرار خواهند گرفت. جهت كسب اطلاعات بيشتر با واحد متولي تماس حاصل فرماييد. سوال 4:تجهيز تدر ليست تجهيزات نمي باشد. مشخصات فني و دستورالعمل هاي مربوطه را چگونه دريافت نمايم؟ جواب 4: چنانچه تجهيزي درليست تجهيزات مجاز وجود ندارد به معناي آن است كه اين تجهيز مورد استفاده نمي باشد و منسوخ شده است بنابراين استفاده از آن در سطح اين شركت ممنوع است.